fredag 7 januari 2011

7:e Januari 2011 Premiär


Hjälp!!!

Zoomin lägger ner och jag blir utan "hem"!
Jag som hade lovat mig själv att skriva "Handarbetsdagbok" på webben.
Där kunde jag också umgås med mina nya vänner!
Jag tänker föjla min BÄSTIS evajs exempel och försöka mig på att skriva på blogspot.
Hur det blir? Det får tiden utvisa...

Ni ska vara Hjärtligt Välkomna att hälsa på i mitt nya "hem"!!!

Jag börjar med att lägga in en bild på en målning som min dotter Sanna målade i går kväll.
Texten visar hur vi "tänker" i våra liv.

Lapptäcken är ett måste!!!
Och för mig så är lappteknik en stor del av livet!!!

Ha det gott!!!
Kram Maja

11 kommentarer:

  1. Du kommer fixa det här galant!! Stöter du på patrull så hjälper jag gärna till om jag kan...har ju haft min några år nu...
    Kram Lizzan

    SvaraRadera
  2. Tack, snälla Lizzan!
    Skulle nog behöva ha ett direktnummer;)
    Hoppas att detta ska fungera!
    Typiskt när man nästan lärt sig Zoommin!!!
    Kram Maja

    SvaraRadera
  3. Heja maja! Vi lär oss allt eftersom, men nog är det trist att zoomin ska lägga ner.

    SvaraRadera
  4. Hej Birgitta!
    Kul att du hittade mig!
    Du hänger väl med till Blogspot?
    Skulle sakna dina tankar och ideér annars!!!
    Kram Maja

    SvaraRadera
  5. Usch va´ trist att zoomin läggs ner. Vi får alla skriva till honom och be att han tänker om.
    Kram

    PS Knasigt datum. Nu är kl 02.40 svensk tid.

    SvaraRadera
  6. Synd att vi inte kan nå ut till alla,maria .vi vill ju följa hela våran familj.../Kram från bambisyr-evaj.blogspot.com

    SvaraRadera
  7. Hej Maja,
    Tycker det ser jättefint ut så här långt och du kommer att trivas ordentligt när du blivit lite mer "varm i kläderna". Kram Annika

    SvaraRadera
  8. Hej Maja... nu hittade jag dej också. Klart vi kör med blogspot och håller kontakten :-))
    Kram!
    ... det är mycket att lära nu. Sömnaden får väl ligga åt sidan ett tag :-)

    SvaraRadera
  9. Så bra att jag hittade dig i cyberspace. Själv umgås jag med tanken att inte fortsätta med bloggandet som egentligen har givit så mycket, idag känns det oöverstigligt att börja om. Får se om och var jag tar vägen.

    SvaraRadera
  10. Hej Maja!
    Nu hittade jag dig också. Inte lätt detta här men vi försöka hjälpas åt så ska det nog fixa sig. Det värsta är väl att det tar sådan tid att "lära gamla hundar sitta". Om du förstår! :)
    Kram

    SvaraRadera