fredag 8 april 2011

För en tid sedan...

..fick jag ett trevligt brev från Carina i Furulund. I det kuvertet låg flera olika tyger och jag har faktiskt nålat upp några av dom i syrummet.
Detta tyget har jag hittat ett annat användningsområde för;
Jag tyckte att detta tyget med alla sina färgglada hjärtan var perfekt att ha som namnlapp!
Så här ser framsidan ut till den övre namnlappen,
Försvinnande 9-ruta sydd av tygserien Nest.
Nu är klockan 23.46 och jag hann att få till ett inlägg i dag också!!!
I morgon är det tidig uppgång och Pingelträff!
Det ser jag fram emot!!!
Finns det något roligare än att träffa inspirerande kvinnor som är beredda att jobba lite?
God Natt på er!
Kram Maja


8 kommentarer:

  1. Syträffar är så roliga och inspirerande! Jag önskar dig en toppendag!

    Kramar!
    Elisabeth

    SvaraRadera
  2. Jag säger bara ååååh.... fina tyger, de där hjärtetygerna är ju helfina och dina "verk" likaså... mitt eviga tjat. ;) Måste nog fixa till en permanent kommentar hos dig... "Åh så fint...åh så duktig du är" hehe.

    Önskar dig en finfin helg!! KRam!!

    SvaraRadera
  3. Hjärtetyger var ju hjärtefint :-)) Perfekt till etiketter.
    Ha det så skoj med Pinglorna. Kram!

    SvaraRadera
  4. Men vilken smart ide´!!! Trevlig helg/Vivianne

    SvaraRadera
  5. Vilken härlig quilt och smart användning av hjärtat!
    Kram Lizzan

    SvaraRadera
  6. Vilken fiffig idé att använda hjärtana till namnlappar.
    Kram

    SvaraRadera