tisdag 5 april 2011

I dag har jag...

...*promenerat med Bettan och Raja.

*Haft ett två och en halv timma långt telefonsamtal med Bettan en halvtimma efter jag kom hem!

*Testat ännu en variant av gårdagens hemliga mönster (delade meningar om utseendet råder. Som vanligt så är Sanna av en helt annan åsikt, men det är mitt arbete så jag bestämmer)!

*Gjort en mönsterkonstruktion (tyvärr inte det mönstret som vi ska göra på lördag)!

*Lagat mat så att mina "pojkar" bara kunde sätta sig och äta!

*Tittat på Curling (det är ju så intressant)!

*"Vittjat" brevlådan med gott resultat!
(Tack Evaj för att du letat fram en bit åt mig)!!!

*Suttit och funderat på när de ska börja sälja sådana här stövlar i storlek 42 i Sverige:
(Har ni sett på maken? Sanna hittade och köpte dem i Tullamore, Irland)
*De är ju turkosa och glittrar!!! VILL HA!!!

*Nästan missat den första halvleken i fotbollsmatchen mellan Real Madrid och Tottenhamn!

Därför önskar jag er alla:
En trevlig kväll!!!
Kram Maja

6 kommentarer:

  1. Det låter som du o din väninna gjort ungefär som mig o väninnnan idag. En promenad på 7 km och sen nån timma senare fastnar vi på msn med varann... tänk att man aldrig blir färdigpratad med vissa personer. Låter som du är en "sportfantast"...curling brukar jag köra själv, för det är väl när man sopar köks o hallgolv??? fotboll är också min grej... man tar en fotboll o stödjer sen foten på den eller??? haha... nä allvarligt en gång i tiden var jag tränare för 6 åriga killar. Gick en snabbkurs i det hela samtidigt. Skoj men det bara vissnade av. Sov så gott! Kram!

    SvaraRadera
  2. Åååååh vilka läckra stövlar, så´na vill jag också ha.
    Har bara varit ute en kort stund idag och bl.a. hämtat quiltböcker som jag beställt från Adlibris.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Låter som en toppendag i mina öron. Läckra stövlar! Kan pigga upp i vilket oväder som helst! Kramar Ullis

    SvaraRadera
  4. Vilka läckra stävlar!
    Jag stressar mest bara ikring o undrar om jag ska få med mig allt...säng o madrass o täcke o annat smått o gott o så mina egna kläder då förstås. Har mailat dig!
    Kramiz

    SvaraRadera
  5. hihi.. vilka stövlar. Käcka! Men här tror jag inte dom skulle passa. Vi har alldeles för mycket lera för att gå med glitterstövlar ;-)

    Kram till dej!

    SvaraRadera
  6. Jag är också riktigt avis på Sannas nya stövlar. Det där prickiga tyget var hemskt fint också!

    SvaraRadera