fredag 24 juni 2011

Hoppas Att Ni Haft En Trevlig Midsommar!

Som vanligt blir det ett sent blogginlägg från mig!
Antagligen har ni redan ätit både färskpotatis och sill 
och kanske har en och annan nubbe kanat ner!
Själv väntar jag just nu på att grillen ska få rätt temperatur så att vi kan få äta lite.
Jag, KM och Raja har tillbringat de senaste timmarna i skogen 
och plockat en liten kasse halvfull med Kantareller.
De börjar bli riktigt stora och fina nu,
Tyvärr så verkar skogen vara full av fästingar så här har också plockats odjur!!
***************************************
Nu är det dags att avslöja vem som sytt vad av :
"SPA-PÅSARNA"
Kerstin, Mia, Inger och Gun

Ni, mina läsare, valde Påse nr:2
Grattis Mia!!!
Som hade sytt &
Irene 
som var en av de som röstat på Mias påse.

Priser kommer till er båda.
Måste bara få Irenes adress först.
*****************************************
Ha nu en fortsatt trevlig
Midsommar!!!
Kram Maja


9 kommentarer:

  1. Grattis båda två. Påse nr 2 var den jag velade mellan och valde nr 1 till slut.
    Hoppas grillen tagit sig så att du får mat.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Grattis till sömmerska och vinnare. Som sagt, hoppas grillen tagit sej så du fått mat. :)
    Fästingar är så äckliga..
    Kram till dej.

    SvaraRadera
  3. Grattis till Er båda!!
    Ha en fortsatt trevlig helg!!Kramar

    SvaraRadera
  4. Det var roligt! Jag hoppas min vän som ska få den också tycker den är fin.
    God fortsättning på midsommarhelgen!
    Kram Mia

    SvaraRadera
  5. Grattis till båda! Kram, Gunilla G

    SvaraRadera
  6. Så kul! Vilken trevlig överraskning så här på midsommardagen! Då måste jag ju tacka Mia också som sydde den fina spa-påsen!

    SvaraRadera
  7. JA som du vet tycker jag ju att grönt är skönt Grattis till vinnare och sömmerskan kram märit

    SvaraRadera
  8. Jag börjar nog känna Pinglorna lite nu, det va som jag trodde vem som sytt vad.....
    Grattis Mia!! :)

    SvaraRadera
  9. Jag håller med, grattis till er båda! Och grattis även till de andra Pinglorna som har gjort så fina arbeten!
    Kram Nettan

    SvaraRadera