onsdag 26 oktober 2011

Fåglar...

...både högt och lågt!
Här är en av påsarna som jag sytt i bomull/linnetyget.
Jag ville inte ha den "julig", utan stilfull och tidlös.
Inget speciell, men ändå vacker.
Jag tycker att jag lyckades rätt så bra.

Fyra personer har skrivit under lördagens inlägg att de kan
tänka sig att vara med på lite bus i hösttider.
Anna på Butiken Annalunda skänkte denna och jag köpte en till mig själv.
Någon kommer att vinna den stora bilden och tre skulle jag lotta ut.
Hur snålt är inte det att en av er inte får vara med???
Jag vill inte vara snål!!!
Naturligtvis får ni vara med alla fyra och jag tar en från min egen panel också!
Immi, Wivi, Pernilla och Gunilla G
Jag har era adresser och om någon dag kommer
ett brev till er med en ugglebild!
Sy vad ni vill!!!
Skicka bilden/bilder på ert arbete till mig så
att jag kan visa dom på bloggen den sista November!
***************************
Nu ska vi ta ännu en av dessa hundpromenader!
De brukar vara sköna och mysiga, 
men här regnar det 
och i kväll
klarar man sig inte utan regnkappa och gummistövlar!!!

Kväll på er!
Kram
Maja



6 kommentarer:

  1. Gattis mina vänner till eran vinst!! Det skall bli så kul och se hur ni löser uppgiften.
    och maris ,din påse är jättefin!!!Kram på onsdagen

    SvaraRadera
  2. Jättefin påse....o tänk jag vann en uggla. Tusen tack, har en dotter som är galen i ugglor så det blir nog något till henne utav den! Kram Immi

    SvaraRadera
  3. Åhh, man tackar! Spännande att se vad jag kan göra med denna vinst! Kram, Gunilla G

    SvaraRadera
  4. Vad gulligt av dig att ta en av dina egna ugglor. Är sååå nyfiken på hur stora de är.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Ska bli så kul att se vad som görs av utmaningen!!
    Kram Lizzan

    SvaraRadera