tisdag 11 oktober 2011

Rolig post!!

Vem orkar läsa att folk är hängiga och inte riktigt sig själva?
Vem orkar vara hängig och inte vara sig själv?
-Acceptera att det är som det är just nu, sa KM.
Ja, vad ska man annars göra?
INTE sjuk, men inte på G!!!!
DÄRFÖR
 blir man så glad när det kommer rolig post!!!
Nåldyna från Eva i Malmö.
Det roliga var att ett meddelande kom upp på min kamera.
Någonting i stil med:
-Kameran känner inte igen ansiktet. 
Dessutom var det olika tyger.
Jag gillar verkligen blondinen här!
Hon är ju så lik Dolly Parton!
Du hade rätt Eva.
Det stod verkligen Maja på tygerna och särskilt på
det svarta!!!
Jag kände direkt hur tankarna började spinna!!!
Tack så hemskt mycket, Eva!
Din omtanke värmer!
Massor med kramar!
***************
Det kom mer post, men de har jag inte hunnit undersöka än!
Jag har suttit och tittat på Evas tyger!
**************
I kväll ska jag se fotboll!
Det skulle verkligen förvåna mig om Sverige vinner,
hoppas att jag får fel!

Kram på er och ha det bra!
Maja




7 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Kul att du gillade innehållet i brevet, hoppas det räcker till något, det med prickarna på.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Visst är det surt att inte vara på topp, men tänk hur trist livet skulle vara man alltid kände sig på topp! Dalarna behövs för balansen!!
    Kram Lizzan

    SvaraRadera
  4. Håller med Lizzan! Omväxling förnöjer. Snart är du på topp igen! Kram, Gunilla G.

    SvaraRadera
  5. Det är så svårt att acceptera när man inte är på G, men visst behöver man dalarna för att uppskatta toppdagarna. Vila? Kram

    SvaraRadera
  6. Idag kom garnet i min postlåda . TACK!!!! ska kolla vad jag ska använda för mönster...jag bloggar om vantarna när jag börjar..Kram sytanten

    SvaraRadera
  7. Lite dalar behövs ibland för att man ska ta det lugnt och vila så att man orkar vara på topp igen. Kör man på full gas hela tiden så träffar man den berömda väggen.
    Så "take it easy", snart är du på G igen.
    Kram

    SvaraRadera