torsdag 27 oktober 2011

Sömnlös i Skövde

Vilken natt :-(
och 
vilken dag;-)
Nästa gång jag ligger vaken en hel natt 
så ska jag gå upp och sätta mig och sy eller sticka!!!
Fy tusan att ligga och känna hur det sticker och pirrar i fötter och ben!!!
Eftermiddagen ägnades åt att "göra" sta´n med en kompis!
Tvingade mig att sy lite i kväll.
Då har jag iaf varit inne i Paradiset och gjort något.

Bloggers BOM block #2



Just det, det blev denna också.
Bra att brodera upp några små motiv och ha att sy på
när tillfälle ges.
Nu har jag med bomull/linnetyget som jag köpte för10:- i 4 olika pås/säckar
och än så räcker det till någon till.

Ta hand om er!
Kram 
Maja

7 kommentarer:

  1. Ja fy för att ligga och vrida sig och inte kunna sova!!
    Hoppas du får en riktigt god natts sömn inatt istället!
    Kram Lizzan

    SvaraRadera
  2. Sömnlös? Du kan få en hög med sömntimmar av mig, jag sover snart dygnet runt. Hinner knappt sätta mig i fåtöljen innan jag somnar.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vet precis hur det känns!!Det är då jag planerar allt som skall sys eller göras på dagen!
    Nu sover vi inatt!!Kramar

    SvaraRadera
  4. flott blokk nummer 2 i Bloggers Bom du har laget. Veldig frisk og klar i fargene !!
    Hvis du ikke får sove stå opp en liten stund og spis en banan ;-)) Godnatt !!

    SvaraRadera
  5. Usch vad jobbigt det är när man inte kaan somna. Jag brukar/brukade lägga mig på soffan och slötitta på TV. Det funkade bra - jag somnade oftast ganska fort. När jag vaknade av att det var obekvämt, så snabbade jag mig iväg till sängen och för det mesta kunde jag då sova vidare på dirkten. Tack och lov har mina sömnproblem gett sig iväg nu.
    kram till dig

    SvaraRadera
  6. Du får spara in på läsandet så att boken räcker lite till natten också. Själv fick jag brodera häromnatten för att få tiden att gå. Kram

    SvaraRadera
  7. Blocket blev jättesnyggt och även din lilla påse! Att inte få sova är pest och tar man sömntablett är man oftast väldigt seg dagen efter! Hoppas nattens sömn blev bättre! Kram

    SvaraRadera