onsdag 11 januari 2012

Favorit i Repris

Vännen L
önskade sig en kvilt i blå nyanser till födelsedagen.
Denna köptes till henne:
Jag älskar denna scrapskvilt.
Hade tänkt att sy en till mig själv, 
men har lyckats glömma bort det!
Baksidan i brunt Debbie Mummtyg med inlagda scrapsremsor.
Blått och brunt - mums, tycker jag!
Scrapskudde som L fick i present av mig vid ett annat tillfälle.
Yoyo-blommor med knappar är en rolig detalj.
**********************
Hör och häpna:
Jag har ringt Vårdcentralen och beställt tid idag!
Tack till Carina och Gunilla som skickat
privata mail och pushat!!!
Önskar att ni kunde följa med och sitta och 
hålla mig i sällskap i väntrummet också;-)
***********************
Ha en go´kväll!
Kram Maja



8 kommentarer:

  1. Härligt täcke, håller med om blått o brunt. Finfint.

    Jättestort Tack för min fina vinst som låg i lådan idag, blev så överraskad. Helt i min smak, du är duktig på att läsa min färgskala.

    Lycka till hos vårdcentralen. Kram!

    SvaraRadera
  2. Skönt att du fått tid på VC. Om jag bott lite närmare hade jag kunnat följa med och hålla dig sällskap.
    Scrapskudden var läcker.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Du får tänka tanken att jag sitter bredvid och håller dig i handen. Lovar att jag ska tänka på dig extra intensivt den dagen. Kram

    SvaraRadera
  4. Tala om när Du har tid, skall jag hålla Dig sällskap via mobilen! kram

    SvaraRadera
  5. Härlig blå färg! Den är precis min färg. Hoppas det gick bra hos doktorn idag! Kram, Gunilla G

    SvaraRadera
  6. Helt underbar quilt inte mina färger men va man får lust att sy en sådan kramisar märit. Hoppas att allt går bra hos tant farbror doktorn.

    SvaraRadera
  7. Jag hoppas allt gått bra på vårdcentralen! Tänker på dig!
    Kram Mia

    SvaraRadera