söndag 22 januari 2012

Nu är jag färdig...

...för idag!
Tycker inte att det är roligt att klaga,
men verkar det inte väldigt konstigt att man ena dagen 
producerar som att man jobbar på ackord
och nästa dag inte får ihop en "fingertutt"?

Som sagt så är jag färdig för idag!
9 st remsblock och en liten bag
är jättebra jobbat och jag bestämmer mig för att
klappa mig själv på axeln och säga.
-Bra jobbat, Maja!!!
Ta en lång paus nu!

Nu "råkar" det vara så bra uträknat så att
Arsenals match mot Manchester United 
börjar om någon minut.
Antagligen blir det stryk, 
men en paus på minst 90 minuter
är väl på plats!

Ha det gott i snön!
Kram
Maja

11 kommentarer:

  1. Så läckra färger på Dina block.
    Har just varit ut och tankar hem ett par lace broderier.
    Kram Marianne

    SvaraRadera
  2. Det var ett bra tips,tackar!(att klappa sig själv på axeln).
    Härliga färger på tygerna och bra jobbat.

    Kram Gudrun

    SvaraRadera
  3. Du har varit produktiv med tanke på att du har ont, har i stort sett inte sytt ett stygn idag. Kram

    SvaraRadera
  4. Skönt att se att våren är på väg i Skövde!! (tyg valet!))Strax är min scrapsquilt färdig och gårdagens duk såld!!!!!hej o hå

    SvaraRadera
  5. Så somrigt och fräscht.

    Det är bra... ta en liten paus.
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Flotte blokker med deilige farger !!
    Jeg har masse pauser innimellom og jeg tror det er viktig ;-)

    SvaraRadera
  7. Härliga färger!
    Nu är Afrika- täcket färdig-quiltat och jag håller på att kanta det. Det blev inte ursnyggt, men jag hoppas det kommer till nytta i alla fall. Jag tar med det till kursen.
    Ska bli så kul att ses igen!
    Kram Mia

    SvaraRadera
  8. Mange flotte og fargerike blokker du har laget :-)

    SvaraRadera
  9. Så underbart glada läckra block!! Blir nästan sugen att sy ett gäng ;)
    Kram Lizzan

    SvaraRadera
  10. Vilka trevliga block du sytt, härliga färger. Dom ser så spännande ut! Kram Immi

    SvaraRadera