torsdag 16 februari 2012

Datajobb...

...har gjort att jag inte hunnit så 
mycket annat idag.
Nu vill jag visa Mias
fina muggunderlägg,
 som hon skickat bilder till mig för att jag ska få visa er,
men nu ser jag att jag lagt in samma bild två
gånger.
Jag är ledsen, orkar inte göra om igen!
Fast visst är det fint!
*************************
Nu vill jag berätta att de som ev.
har något arbete som de tänkt att skicka till
Gamboula så är det hög tid att skicka det till Stenum nu.
Sista Februari räknar de med att skicka iväg containers.
Naturligtvis kan man skicka sin gåva senare också,
men då kommer den att lagras 
och skickas när nästa container går iväg 
och det kan dröja kanske ett år eller mer.
**************************************
Kram på er från en trött;
Maja


6 kommentarer:

  1. Så synd,jag hinner inte klar mitt täcke.Det får väl ligga till sig då:-))
    Härliga muggunderlägg,så glada.

    SvaraRadera
  2. Fina muggunderlägg tycker jag - de har blivit lite av en favorit .. små o enkla grejer att göra - i vart fall tycker jag det -
    Datajobb kan ju verkligen ta sin tid har jag märkt - man tror man har suttit o knepat ngn timme o upptäcker att det tagit 3! Händer mig ofta haha...
    Ha en bra helg nu o var rädd om dig!
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Mia min Mia härliga du ...Färgglatt och mysigt !! Kram till er båda

    SvaraRadera
  4. Tack!
    Ja, datan kan man bli galen på ibland...:)
    Ikväll har jag suttit och frihandskviltat och lekt massor och tänkt på dig och hört din peppande röst i huvet...:) Tack för all inspiration jag får av dig!
    Kram Mia

    SvaraRadera
  5. Kul program du har för fotona. Vad är det för program?
    Kram

    SvaraRadera
  6. Tack för dina tankar!!
    Du är allt omtänksam du Maja som orkar peppa andra trots att du har det jobbigt själv. Men det kan ju vara på grund av det förstås. Om man har egna erfarenheter är det lättare att sätt sig in i hur andra har det.
    Du ska också lyssna på din kropp och vila lite emellanåt och sköt om dina händer... de är ju så viktiga!!
    Stor kram

    SvaraRadera