lördag 11 februari 2012

Ett litet tips...


...till er som brukar köpa era lappteknikstidningar
på Pressbyrån.
I dag tyckte jag att det var dags för en liten
"belöning" till mig själv och vi åkte till Resecentrum och 
alltså Pressbyrån här i Skövde.
Jag valde dessa:
När jag skulle betala så visade det sig
att man hade 20 kronor rabatt
på varje tidningsköp för 100 kronor.
Snabbt fixade kassörskan till 2 köp och 40 sparade kronor åt mig!!!

Detta erbjudande gäller till den 26:e Februari ropade hon efter mig!
Bra, jag väntar på den bästa tidningen från USA 
och den borde hinna komma innan dess!

Tänkte att det nog kanske är någon ute i det avlånga Sverige som
också ville spara några kronor!

Jag ska in i Paradiset och plocka, 
så här kommer det nog inte hinnas med någon tidningsläsning 
förrän till Melodifestivalen i kväll, 
men den som har något gott att vänta på!

Kram på er!
Maja

8 kommentarer:

  1. Vilken USA tidning tycker du är bäst?
    Lisbeth Nybörjare i Quiltvärlden

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset ! Ska jag allt kolla efter när jag åker till Örebro nästa gång ;-) kramiz

    SvaraRadera
  3. Får se om jag hinner till Pressbyrån innan 26:e.....Tack för tipset!!
    Kram Lizzan

    SvaraRadera
  4. Synd att det hela går ut den 26 :te men det finns säkert en tanke ... För snart kommer ju mars / april nyheterna !! Tack för upplysning. Kram kram

    SvaraRadera
  5. Tack för tipset. Om jag nu skulle behöva fler quilttidningar :-)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Jag undrar också vilken USA-tidning du tycker är bäst?
    Kram och God Natt!

    SvaraRadera