lördag 31 mars 2012

Här igen!

Det var en riktigt kall promenad på 45 minuter som vi fick oss.
Förvånade kunde vi konstatera att det var väldigt mörkt i Ryd!!!
 Earth-Hour verkar ha gått hem i stugorna.

Nu har jag rensat i mitt album.
Tyvärr, men jag har bestämt mig för att inte köpa mer plats utan att gallra!
Denna löparen sydde jag i går.
Dessa sydde jag idag.
Fy, vad jag tycker det är tråkigt att sy grytlappar!
De ska flytta härifrån och löparen stannar hemma
så det gör inget att det inte är samma gröna tyg.
Förhoppningsvis tycker mottagaren om dom!

Kväll & Kram
Maja




9 kommentarer:

  1. Snygga! Man har du hunnit quilta också?! Det har inte jag... Kramar Ullis

    SvaraRadera
  2. Love the potholders. I've made a few of these table runners but still have not quilted them.

    SvaraRadera
  3. Kul mall. Måste prova någon gång.
    Ang. bilderna - kan du inte minska storleken i kB. Din löpare är på 176 kB. Mina bilder håller sig mestadels mellan 15 och 30 kB och jag gör dem 15x20 cm stora. Min bild i dagens blogg är på 22 kB.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Har just köpt den lille linjalen och det skall bli kul att pröva den.Trevlig söndag!
    kram Gudrun

    SvaraRadera
  5. Visst är det konstigt att det är så tråkigt att sy grytlappar, det går ju egentligen fort och man kan leka loss...... nåja jag får nog fortsätta använda handdukar här hemma ;)
    Snygg löpare och grytisar!!
    Kram Lizzan

    SvaraRadera
  6. Så du har redan hunnit testa mallen? Fin duk och fina grytlappar. Håller helt med Dig om att det är tråkigt att sy grytlappar men desto roligare att få :-)
    kram

    SvaraRadera
  7. Blir så sugen att sy en till snurr löpare i ett av mina tygpackar!!!Kramis
    Duken den har vi diskuterat tidigare .....underbar!!

    SvaraRadera
  8. Kjempeflott løper i villblomst!!
    HAr du kjøpt deg villblomst malen eller har du brukt twister linjalen ??
    Jeg har også lyst til å sy sånn teknikk ...

    SvaraRadera
  9. En riktigt vårfräsch löpare.

    Önskar dej en fin söndag! Kram

    SvaraRadera