onsdag 11 april 2012

Jag lovade ju...

...att jag skulle visa några av mina fynd sedan
"tjänsteresan" till Falköping i går.
Jo, det blev några mer, men de är hemliga än så länge.
I bakgrunden har jag lagt alla de nya små delarna till min frimärkskvilt.
Det har inte blivit så många nya block idag, men MASSOR med 1/4 .
********************************
Några av er har skrivit till mig om att det har varnats 
 för att min blogg haft virus som skulle kunna skada era datorer idag.
Jag har inte märkt någonting, 
men å andra sidan så har jag inte varit inne i bloggen så många gånger idag heller.
Jag kunde själv läsa nu att det är en av adresserna i min blogglista som är utsatt för virus.
Jag tar bort henne för ett tag och hoppas att problemet försvinner.
Nu har jag låtit kontrollera min dator 
och det finns inget spår av något som helst virus i den!
Hoppas nu att ingen av er fått något problem med sin dator!
Jag vill tacka er som uppmärksammade mig på problemet!
************************************
Nu får det bli en snabb titt på era bloggar,
och sedan blir det en stund i Paradiset igen!
Frimärkskvilten har verkligen fått i gång mig och 
jag ska sy en stund till.
Dessutom så har jag bara några kapitel kvar på 
boken som jag lyssnar på och den är bra!
************************
Kväll på er!
Kram
Maja


9 kommentarer:

  1. Många härliga turkosa tyger ser jag :-)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Such pretty fabrics altogether. Hope you're enjoying your book.

    SvaraRadera
  3. Läckra tyger!
    Ha en bra dag!
    Kram Mia

    SvaraRadera
  4. Inte dumt med tjänsteresor ser jag :))
    Har inte märk något konstigt med din blogg.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Häftigt, häftigt och mycket spännande att få se slutresultatet. Mycket fina färger. Ja, ett Majatäcke. Kram från MonicaJ

    SvaraRadera
  6. Härligt vårigt och favoritfärgen är med i inköpen ser jag!
    Smårutorna blir också härligt "Majiga"!
    Kram!

    SvaraRadera
  7. Heia ingen virus her i dag ;-))
    Det var bare koselig å gi beskjed til deg sånn at du ikke fikk problemer med din egen PC ..

    SvaraRadera
  8. Läckra tyger!!
    Ville annars bara säga att april månads tidningsutmaning är klar och ligger ute på min blogg.
    http://rutigt.wordpress.com
    Vilken utmaning det var! Är ganska stolt över att stjärnan blev klar.
    Kram Gun A

    SvaraRadera
  9. Fina tyger hittade du på din tjänsteresa... härliga Majatyger!!
    Jag har ju varit ute på resa idag till Uppsala... men jag hittar ju så dåligt där så det blev inget handlat!!
    När jag kom hem väntade ett brev med fina tyger ifrån dig, tack snälla du!! Jag uppdaterar i morgon! Härligt nu kan jag kanske sparka igång symaskinen äntligen och sy nåt fint av det!!
    Kram

    SvaraRadera