söndag 21 oktober 2012

Efter denna helgen ...

 ... så behöver jag lite stilla vardag igen!
Nu har jag varit vaken sedan 05.30 i morse och haft fullt upp hela tiden!
Jag ska inte trötta ut någon med att berätta allt jag gjort, men Drakarna har varit hos mig och efter att de åkt hem så tog KM med mig på handbollsmatch.
Härligt med lite spontanitet. Det var så länge sedan  vi  var på handboll tillsammans!
Här är bild på Anitas Samplertäcke!
Fram- och baksida.
Tyvärr kan jag inte få upp dessa bilder i större strorlek,
men oj vad fint täcket är.
Framsidan är sydd av mestadels Gipsy Bandana tyger
och baksidan är från "stashen."
Antar att ni sett eller hört talas om den senaste trenden
att virka eller sticka in sina sladdar till MP3 eller mobiltelefonen.
Jag hade inte gjort det!
Bara irriterat mig på att de alltid trasslade sig!
Nu har mina varit trasselfria i en vecka och Sannas i en timma!!!

Nej, en snabb surf bland 
                                                mina favvobloggar och sedan blir det sängen!

Natti natti på er!

Kram
Maja



7 kommentarer:

  1. Jag hade inte hört talas om det att virka in sladdarna men det kan vara en genialisk lösning. Jag vet inte vad jag håller på med på nätterna men sladdarna är väldigt struliga varje morgon :-)
    Natti

    SvaraRadera
  2. Jättesnyggt täcke!! Både fram och baksidan!
    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. Oj vad snyggt både fram- och baksida!!
    Sladdarna får allt vara "ovirkade" för mig... men visst trasslar de!
    Sov Gott
    Kram

    SvaraRadera
  4. Jag har inga sladdar att virka/sticka in men jag stickar vidare på min snodd så länge garner räcker :-)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Så snyggt. Och vilken bra idé med invirkade sladdar. Det ska jag göra med mina till cd- spelaren så slipper jag svära varje gång jag ska ska lyssna på bok.

    SvaraRadera
  6. Jag började sticka in mina i en i-cord, men fy för sören så trist. Jag repade upp det lilla jag gjort. Kanske kan prova att virka in dem i stället... Kramar Ullis

    SvaraRadera