onsdag 24 oktober 2012

Hittade denna boken...

...på hyllan under bordet i vardagsrummet idag.
Skäms nästan.
Jag kommer inte ens ihåg när den kom hem!
Det fanns en hel del att titta på i den
och tur var nog det!
För jag behöver inspiration!!!

Jag har visserligen sytt till mina snögubbar,
men prestationsångesten slog till
och sprätten kom fram mer än en gång!!!
Det känns väldigt viktigt att det det blir bra och
just nu så blev det inte det!

I dag är det två månader till julafton,
men jag vill inte jäkta med sömnaden.

Nu tackar jag för mig för idag!
2:a halvlek i Arsenals match började just;-)

Kram på er!

Maja

6 kommentarer:

  1. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ den har jeg så lyst på. Har kjøpt 2 mønster av henne. Nå har jeg lyst på den nye linjalen hun har laget også..... Det får bli mitt skal kjøpe i usa i juni når jeg er der borte...
    Gleder emg til å se hva du syr fra den.
    Inspirasjon trenger vi i bøtter og spann..

    SvaraRadera
  2. Två månader kvar sa min mamma också när jag hälsade på henne idag.
    Ta det försiktigt med sprätten så du inte förstör dina snögubbar. Låt arbetet ligga ett par dagar.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Boken ser trevlig ut,,lite scrapsig kanske??kram

    SvaraRadera
  4. Den boken såg verkligen trevlig ut! Kram...

    SvaraRadera
  5. Det är skönt att titta i sina böcker ibland och få lite inspiration. Jag beställde två som kom förra veckan, bl.a den du har Sunday morning quilts:) En riktig karamell!
    Kram Mia

    SvaraRadera
  6. Det verkar en lovande bok efter titeln att döma! Ett helt arbetsmoment bortrationaliserat. Fast å andra sidan är det ju rätt snyggt med bårder också! Man kanske kan klara sig utan ibland?

    SvaraRadera