fredag 16 november 2012

Färdig!

Äntligen är min kvilt färdig,
men tyvärr alldeles för sent!
Dagsljuset är borta och jag kan inte bjuda på några bra bilder!!!
Raja var absolut tvungen att vara med på bild!!!

Fast jag sätter in de två bästa.
Jag är nämligen så stolt och glad över att jag fick färdigt den
och över alla de trevliga "hejjarrop" som jag fått!

Låt oss hoppas på fint väder i morgon så att det
 går att fotografera den då.
***
Vad säger man om en man som kommer hem 
fredag eftermiddag efter stressig vecka på jobbet
och som möts av en fru som säger:
-I kväll ska vi möblera om i syrummet? 
OCH mannen gör det!!!
Själv kallar jag det kärlek!!!
****
Nu länkar jag till
och tackar för i kväll!

kram
Maja

14 kommentarer:

  1. Så snygg!!! Ja, det är kärlek det❤
    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Det var en flott quilt. Likte fargene veldig godt.
    Litt av en mann du har. Han må du ta godt vare på :-)

    SvaraRadera
  3. Aha... det var så det skulle bli!! Härligt "Majiga" färger och JÄTTEFINT!
    Såna män växer inte på träd, så du kan inte hitta en till om du så letar!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Fina stjärnor.
    Jo du, så'na män ska vi vara rädda om :-)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Snyggt!! Ja vi har snälla män vi.../kram

    SvaraRadera
  6. Klart Raja ska vara med på bild! Och det är väl självklart att hon då vill synas ihop med ett så vacker täcke :-)

    Tycker nog mannen också kunde få vara med på bild, det är han värd :-)

    SvaraRadera
  7. Underbara skapelser och stjärnor! Tur det finns sånna snälla män, min har just städat hela huset...Oftast hör man bara motsatsen..Kram..

    SvaraRadera
  8. Så fin din kvilt blev och härlig kviltning! Kram

    SvaraRadera
  9. Vilken vacker quilt!! Man blir glad när man ser den :)
    Kram, Gun A.

    SvaraRadera
  10. Alldeles alldeles underbart fint täcke... verkligen ett gladtäcke, förstår att du inte kunnat slita dej från Paradiset.
    Ha de'
    Kram

    SvaraRadera