torsdag 29 november 2012

Dagens bloggning...

...hade jag nyss skrivit och tog bort alltihop!
Jag är trött och inte det minsta spirituell!
Bilderna visar min dag i korthet.
Ja, jag har sytt...
...lite grand.
Arsenalflaggan är Jakobs 
och när han beställde den så passade han på att beställa en snögubbe till mor. 
En snögubbe i Arsenal mundering!
Bästa presenten till en snögubbe och Arsenal tok!!!
Samma Jakob gav dessutom mor frukost på sängen och hämtade mig 
på biblioteket när jag plockat ner min utställning.
Tygerna i grönt/beige och guld köpte Bettan
åt mig när hon var ute och roade sig!!!
*****
Som sagt inte det minsta spirituell,
men en aning hungrig!
Får nog bli en skål flingor innan jag sussar!

Natti!
kram

Maja

3 kommentarer:

  1. Ja du Maja söner kan vara så underbara fast man ibland tror att det bara är tv-spela och musik i deras huvud. Men dom kan det vet jag!!
    Kram och trevlig helg!
    Sytanten

    SvaraRadera
  2. Så gulligt av honom - det värmer i modershjärtat ! Kram

    SvaraRadera
  3. De en gång så små barnen är guld värda!! Sån tur att vi fick dem!
    Du hade ju fullt göra med att plocka ner utställningen... fattar du väl? Lite vila är inte fel... men blir tråkigt i längden känner jag!
    Kram

    SvaraRadera