tisdag 20 november 2012

Hemligheter...

... i Paradiset och allt som sker där inne!
Inget som jag kan visa upp just nu.
Tusen tusen tack till Mia som
hjälper mig och skickar bilder på sina arbeten!
Jag sparar och serverar dom vid passande tillfällen!
I dag är verkligen ett sådant tillfälle!
Denna Spa-påse sydde hon i helgen för att passa till sitt badrum.
****
Jag har sytt hela dagen och skypat mesta tiden med Bettan.
Det är bra när vi inte har möjlighet att träffas!
I morgon blir det en annan skype kompis.
Det är nog tur för mig, för jag får mer gjort när jag kan "snacka"
medan jag arbetar.
Undrar just hur det går för dom?
****
Låg batterinivå på datorn
och hög trötthetsfaktor på mig
gör att jag önskar
GOD NATT
nu!!!

kram
Maja


5 kommentarer:

  1. Så härligt det låter att sy och skypa, jag skulle vara nöjd om jag bara kom igång med sömnaden.....men det sitter hårt inne känns det som....
    Kram Lizzan

    SvaraRadera
  2. Ska bli spännande och se vad du håller på med för hemligheter:)
    Här blir det inte mycket sytt nu.
    Idag flyttar hela vår avdelning och igår var jag och en tjej och packade upp på det nya stället. Vi var där i 12 timmar så jag var helt slut igår.
    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. Din Mia ,,din Mia hon kan hon,,,och sådana här små förvaringar får man aldrig för många utav!!Kram o lycka till idag

    SvaraRadera
  4. Tänk vad man kan hitta på om bara fantasin får jobba fritt! Här fantiseras inget... försöker bara få huset något sånär dammfritt inför kommande period!
    Kram

    SvaraRadera