torsdag 15 november 2012

Va, ännu en bild på det blå?

Har hon blivit helt knäpp, den där Maja?
Den ena bilden efter den andra på blå tyger!
Ja, man kan ju undra, men nu hade jag tagit en hel mängd bilder 
på ljuvliga garner som jag varit och handlat på
Garn Malins REA idag.
Inte en enda bild blev bra!!! 
Därför får ni hålla till godo med ännu en bild av blått!
Baksidan av mitt nya täcke.
Enligt Bettan som sett den via skype, 
så är den bra och snygg.
Själv har jag inte riktigt sett den,
för när bakstycket var färdigt så
skar jag i sär det och grejade lite till!
I dag har jag kviltat 
och just nu ligger tygerna till lukkekanten på strykbrädan.
Kvilten ska vara färdig i morgon 
så att jag kan ta fotografier och skriva mönster
innan Drakarna kommer på söndag.
Än så länge är jag jättenöjd!!!

Kram på er och go´kväll!

Maja




6 kommentarer:

  1. Äsch... det gör inget att vi får leva i det blå ett tag till!! nu funkar nätet här igen så jag kan se vad ni har för er därute!!
    Sov Gott
    Kram

    SvaraRadera
  2. Blått är flott:) Det är så gott när man är klar och känner sig sådär nöjd:)
    Imorgon ska jag sova lääääänge och sen ska jag på Ladies night på kvällen. Känns gott efter denna veckan.
    Stor kram Mia

    SvaraRadera
  3. Jag tröttnar aldrig på blått!
    Kram Gudrun

    SvaraRadera
  4. Blått er flott. Det kan en ikke bli lei. Jeg ahr jo ett blått år når det gjelder stoff og sying. Lurer litt på å utvide det til ett år til.
    Ha en flott helg.

    SvaraRadera
  5. Blått är flott, säger dom... men grönt är skönare :))

    Kram o ha det så gott i Paradiset.

    SvaraRadera
  6. Bare ta mange bilder av teppet. Det var nydelig :-)
    Mary

    SvaraRadera