onsdag 14 november 2012

Vilken dag!!!

Jag har sytt!!!
Inte en timma, inte två, inte tre timmar!
Jag har gjort en arbetsdag vid Horizon!!!
Men jag har haft arbetsterapeutens ord i mina öron.
-Rör på dig och Byt position.
Jag har följt hennes råd och mår nog faktiskt bättre nu 
än när jag satte mig vid symaskinen i förmiddags!
****
Nu mår jag ju ännu bättre efter Sveriges match mot England.
Visserligen är jag väldigt hes,
men OJ vad Zlatan är bra och 
vilken gymnastik det blir för armarna när de ska upp och vifta
i luften gång på gång!!!
***
Kväll på er och God Natt!

Kram

Maja



6 kommentarer:

  1. Härligt med en sydag!! Hoppas att även din torsdag blir bra!
    Kram Lizzan

    SvaraRadera
  2. Du är rolig du!! Undrar just hur du Rört på dig och Bytt position?
    Mellan skärbordet och symaskinen? Men huvudsaken är ju att du mår bättre!! Man undrar ju precis som Wivi vad det ska bli?
    Kram

    SvaraRadera
  3. Är det snögubbetäcke på g? Ser fint ut iallafall... och härligt med en dag i Paradiset.
    Ha det gott, kram.

    SvaraRadera
  4. Deilig med en dag som man kan bruke ved symaskinen. Det gir energi til å gjøre andre ting.
    Ha en riktig trivelig dag videre :-)

    SvaraRadera
  5. Härligt! Va fint!
    Till och med jag satt hängde med lite i fotbollen på slutet:))
    Jag sydde mig en väska samtidigt.
    Kram Mia

    SvaraRadera