torsdag 4 juli 2013

Färdigt pussel

Så nu är mitt
 Japanska Pussel kviltat i loopar
och kantat med en mörkare grön nyans.
Jag brydde mig inte om att sätta på några bårder 
eftersom jag inte ville ha någon stor kvilt.

Nästa gång vi åker upp till stugan ska jag byta ut den ena bonaden 
som jag satt upp.
Vi behöver ordentligt med färg där inne och denna
är ju färggrann så att det heter duga.

De mönstrade tygerna är av Laurel Burch design.
Härliga tyger,
men jag vet inte om jag egentligen gillar detta mönstret.
Det var roligare att sy med scrapsen från det;-)

Nu länkar jag till Kelly.
Tryck på knappen till 
My Quilt
Infatuation
så kommer du också dit!

Kram 
och 
God Natt!

Maja






8 kommentarer:

  1. God morgon säger jag!! än vara våra lunch,,ärtsoppan.... ja du vet!!Kramis från oss alla inklusive de små

    SvaraRadera
  2. Wow! Such lively colours and your quilting is just right, Maja.

    SvaraRadera
  3. Den är jättesnygg! Som jag skrev förra gången, den är färglad med ändå samstämmig! kramar Ullis

    SvaraRadera
  4. Vilket härligt pussel! Jätteläcker!
    Kram Mia

    SvaraRadera
  5. Den är jättelyckad. Färgglad javisst, det kan behövas ibland.
    kram

    SvaraRadera
  6. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
    Svar
    1. What a great Japanese Puzzle Maja! It is very colorful, but I think they all work well together!
      I'm so glad you linked to Needle and Thread Thursday!

      :) Kelly @ My Quilt Infatuation

      Radera
  7. Jag tycker att det var kul att få se Ditt Japanska pussel helt klart. Det var en tuff kviltning Du gjort med loopar!

    Dollandesign

    SvaraRadera