tisdag 17 september 2013

Tidigt inlägg,

...men Champions League
drar igång och jag ska se på fotboll!
Under tiden som jag ser på TV så ska jag sätta mig och kanta
denna:
De mönstrade tygerna är designade av Sarah Fielke.

Jag har frihandskviltat hela förmiddagen, men man måste se upp och inte röra på
trådspänningshuset för då händer det grejer!
Inga roliga grejer tyvärr,
 men det blev lätt att sprätta i alla fall!

Nä, dags att sätta fart!
Det blir kallare ute och tanken är att denna ska bli en del av vår nya sovrumsgardin!
Med andra ord, fru G experimenterar!!!

Go´ kväll på er alla glada!
Kram//Maja

8 kommentarer:

  1. Lycka till med fortsättningen...det ser så fint ut det du visar.
    Kram Gudrun

    SvaraRadera
  2. beautiful colors against the gray, Maja! It looks very soft and cuddly!

    :) Kelly @ My Quilt Infatuation

    SvaraRadera
  3. Va' spännande att få se resultatet när den hänger uppe.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Vilka härliga tyger! Kommer säkert att bli en fin gardin.
    kram

    SvaraRadera
  5. Du tar det väl lite lugnt och är rädd om dig också va?
    Kram

    SvaraRadera
  6. Nu blir jag nyfiken, ser spännande ut med ljuvliga färger. Kram från MonicaJ

    SvaraRadera
  7. Härligt projekt! Hoppas matchen inte var för spännande så att du fick det klart!
    Kram Lizzan!!

    SvaraRadera
  8. Vilket spännande projekt; gardiner!!
    Svar på frågan: Nej det var ingen födelsedagspresent. Jag fick den för att hon inte ville göra den själv, och tyckte det projektet kunde passa mig! Kanske, kanske, jag har varit snäll!!!

    SvaraRadera