tisdag 15 oktober 2013

"Efterlyses"

Har någon sett min tid?
Ingen som vet vart dygnets alla timmar tog vägen?
Jag vet att de två senaste timmarna gick åt på Skype med Ullis
och förutom ett trevligt samtal så "klappade" vi på Tula-tyger!

Alltså missade jag ett inlägg där det står måndag 14 Oktober 
och istället blir det kanske två
inlägg med tisdag 15 Oktober, eller måste det det?
Är Ni verkligen intresserade av vad jag gör eller rättare sagt inte gör i mitt Paradis?
Det är ju inte så lätt att visa upp Skype-samtal 
och att visa mina fulla papperskorgar funkar bara en gång...
Hur som helst:
-Här är jag!
Jag har haft en bra dag med promenader, Skype, och att skära tyger.
Detta inlägg skrives endast för att jag VET en som kommer ringa i morgon bitti och fråga varför jag inte bloggade och för alla de som efterlyste mig senast!
Kram på Er alla godingar 
och 
God Natt!!!
Maja



14 kommentarer:

  1. Låter som du haft en bra dag trots att det känns som om inte tiden vill räcka till....
    Kram Lizzan

    SvaraRadera
  2. Vill gärna läsa din blogg även om du inte sytt något:) bilder på fina tyger är också inspirerande!
    Bamsekram Mia

    SvaraRadera
  3. Finns bara ett svar på om jag är intresserad: JAAAAAAAAA. Kram från MonicaJ

    SvaraRadera
  4. Hmm tiden blir litt borte her også!
    :-) Jeg ønsker deg en flott dag ..

    SvaraRadera
  5. Be din vård centralen att skriva ut recept på tid!!Bambikram

    SvaraRadera
  6. Det är klart att jag vill läsa din blog. Alltid kul att höra ditt och datt från Paradiset

    SvaraRadera
  7. Måste ju kolla dig varje dag, men känn ingen press!! :-)

    SvaraRadera
  8. Jag säger samma som Malin. Känn ingen press! Men jag vill kolla din sida varje dag. ;)

    SvaraRadera
  9. Här är en till som kikar in varje dag, däremot kanske jag är sämre på att kommentera varje dag. Och jag vill fortsätta kika in hos dej :))
    Ha det gott, kram till dej.

    SvaraRadera
  10. Jag kollaf ju sent varje kväll... men dör inte om du missar en enda gång! Fast det är mysigt att läsa dina sena inlägg!! Förstås!! Tid har jag också efterlyst flera gånger, men får inget napp på det.
    Vi får försöka hitta på nån egen lösning på problemet.

    Kram och lite kli till Zacke

    SvaraRadera
  11. Maja, du är otrolig! På ett fantastiskt sätt - naturligtvis saknar vi dig när du inte är där en kväll! Och du, det där med tiden - kan bara tala om att den saknas här också - timmarna bara försvinner från dygnet. Och allra helst när man hittar något roligt att göra, som sy eller prata på Skype eller nåt annat mysigt. Ha en skön kväll!
    Kramisar

    SvaraRadera
  12. Här är en till som vill titta in till dig!
    Kram

    SvaraRadera
  13. Klart vi vill ha rapporter från ditt paradis! Kram

    SvaraRadera
  14. Låter som en bra dag! Det är alltid trevligt att titta in här, men bloggandet ska ju kännas som en rolig knorr på dagen, inte något som måste göras... så om du inte hinner/har lust någon dag måste det ju vara ok också! Så blir det så mycket trevligare dagen därpå när du är tillbaka!

    SvaraRadera