onsdag 30 oktober 2013

"Smulfångaren"

I går hittade jag mönstret på denna tablett på nätet.

"Crumb Catcher"
Direkt när jag såg den så visste jag att jag ville sy!

I dag ligger den på soffbordet!


                                                                      HÄR
                                                      hittar Du mönstret till denna duk.

                                           Ett Tack till Julie Cefalu på The Crafty Quilter
                                                    som bjuder på sitt fina mönster!
                                                       ***********************
                                            
Glöm nu inte att anmäla dina scrapsarbeten innan 18.00
i morgon!
Sedan kan vi bara hoppas på tur!
Lycka till!

God Natt!
kram//Maja




                                                                             




10 kommentarer:

  1. Så läcker i färgerna!!
    Kram sytanten

    SvaraRadera
  2. Fiiin, färgerna är härliga. Tack för länken!
    kram

    SvaraRadera
  3. Uj uj vad du är snabb! Själv har jag ett färdigt pyttetäcke som platsar i scrapsutmaningen - får se om jag hinner fota och lägga upp innan 18 :-) Annars får jag satsa på november :-) Kram

    SvaraRadera
  4. Så fin den blev. Tack för länken. Den är sparad.

    SvaraRadera
  5. Började också med denna, i jultyger. Men den blev inte klar, går inte lika snabbt att göra färdigt här inte. Men kul var den! Det blir fler absolut. Du gör så fina saker, följer dig så gott som varje dag. Inspirerar! Tack Birgitta i Bollebygd

    SvaraRadera
  6. Den är verkligen jättefin och härliga tyger. Jag gillade Julie´s mönster också så mycket att jag lade in den som länk på Rikstäckets hemsida.

    SvaraRadera
  7. Det där mönstret var ju kul med tanke på att man upptäcker nya saker i det hela tiden.

    SvaraRadera