söndag 6 oktober 2013

Paus och panik i Paradiset!


7 kommentarer:

  1. Jag undrade just vart du tagit vägen, du som så flitigt brukar skriva varje dag.
    Även mitt Paradis skulle behöva en grundlig städning. Just nu är det mycket förvaring av sådant som tas hem från mammas lägenhet, suck.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Skönt att du skrev i kväll. Jag har saknat ditt bloggande.

    SvaraRadera
  3. Jadu dessa scraps, undrar vad man ska göra för att de inte ska ta över... Kommer du på nått bra så hojta :)
    Kram Lizzan

    SvaraRadera
  4. Har saknat dina inlägg, men man behöver resa bort i bland.
    Scraps har jag förträngt att det finns hos mig :)
    Må så gott

    SvaraRadera
  5. Gott att du är tillbaks, men förstår mer än väl att du tog några dagars paus. Det skall energi till att skriva varje dag. Kram från MonicaJ

    SvaraRadera
  6. Undrade just varför du inte skrev! Du saknades. Härligt att komma iväg lite, eller hur?
    Kram, Gunilla G

    SvaraRadera
  7. Tänk... jag har inte haft tid eller ork att gå in på datorn så jag har inte hunnit sakna dina inlägg förrän nu och det är ju lite sent!! Hoppas att din huvudvärk ger med sig och försvinner fort!!
    Ha det gott och kramen till dig!

    SvaraRadera