torsdag 17 oktober 2013

Syr och funderar!

Denna förvaring sydde jag igår! 

När den var färdig så
var jag jättenöjd!!!

Sedan "drabbades" jag av tvivel.
Skulle jag sytt dubbla fickor?
Skulle jag sprätta och sy nytt?
Jag funderade på det över natten,
men eftersom Malin varit så otroligt generös 
och skänkt mig en stor bit så väljer jag att låta denna lilla förvaring
vara i fred. 
OM jag vill så kan jag sy en till!
Det var längesedan jag fick detta tyg och matchande dragkedja.

Jag har verkligen velat spara på det.
Färgerna är så ljuvliga!!!
Tack snälla, Malin!

OCH
Tack för att Du läser och kanske t.o.m. kommenterar;-)

Kram och God Natt!
Maja

Just det! 
Det är torsdag och jag kan ju länka till Kelly!
Tryck på knappen uppe till höger!
Kram 

10 kommentarer:

  1. Tyckte jag kände igen det!
    Oktober börjar närma sig slutet och jag har inte kommit på något till scrapsutmaningen ännu, som jag kan hinna sy..
    Kram och God natt!

    SvaraRadera
  2. those are really beautiful fabrics, Maja!

    Thanks so much for linking up to Needle and Thread Thursday!

    :) Kelly @ my Quilt Infatuation

    SvaraRadera
  3. Visst kan du sy en till och denna blev ju så söt. Har också såna dragkedjor liggande,känns som dom är för fina att använda. Fast det bör man så klart göra:-))
    Kram från mig.

    SvaraRadera
  4. Så klokt att låta den fina förvaringen vara så lite n och nätt!! Du kan sy en bamse senare! Alltid hittar man nåt man kan förvara i såna!! :D
    Fin helg till dig och en kram

    SvaraRadera
  5. Jättefin, tycker jag. Och grön!! :-)

    SvaraRadera
  6. Så grön o fin din förvaring blev. Tycker den ser praktisk ut.
    Ha en skön helg, kram.

    SvaraRadera
  7. Så fin den blev, nästan som en liten handväska.
    Så'na dragkedjor ska jag inhandla på Syfestivalen nästa helg, de är så himla söta.
    Kram

    SvaraRadera
  8. Hej på dej du!
    Fin förvaring i härliga färger som jag gillar ;)
    Kramar Eva

    SvaraRadera
  9. Oh, how pretty! You sure know how to keep organized and look good doing it, Maja. :o)

    SvaraRadera
  10. Vilken söt kuvertväska. Dragkedjan gör sig verkligen!!!
    kram

    SvaraRadera