onsdag 25 februari 2015

Ett brev betyder så mycket...

...för att inte tala om vad trevliga kommentarer på bloggen gör!

kommentar om att sy en väska av tidningstyget väckte den 
"busiga" delen av mig och de överblivna remsorna från mitt senaste projekt
är redan på väg hem till henne!

Uppdraget:
Sy en väska eller kasse av denna lilla hög 
och någon/t av dina egna tyger!

Redovisning sker i Kerstins blogg inom någorlunda snar tid!

*********************************

Mer än så här blir det inte från Paradiset idag!

En släkting gick bort nu i veckan och jag är inte på så kul humör!
Jag har många "borden",
men tror att jag tar en "fridag" resten av dagen!
Huvudet och tankarna är inte med!

Ta hand om Er!

Kram//Maja

3 kommentarer:

  1. Visst är det ett väsktyg, håller helt med Kerstin....Även här finns tidningstyger som skulle?? blivet en väska, men ingen ännu som har vuxit fram..:O)) Kram till dig..

    SvaraRadera
  2. Visst är det ett väsktyg, håller helt med Kerstin....Även här finns tidningstyger som skulle?? blivet en väska, men ingen ännu som har vuxit fram..:O)) Kram till dig..

    SvaraRadera
  3. Snyggt tyg och jag gissa att det blir en fin väska!! Jag har åter antagit din bokutmaning och sytt en löpare. Använde mig av applikationer jag hittade i en bok!
    Ha det gott och ta hand om dig!!
    Gun A

    SvaraRadera