tisdag 17 februari 2015

Jag gillar tisdagar, men...

...de senaste tisdagarna har inte varit roliga!

Tandläkarbesöket idag slutade i tårar och "tandagnisslan"!
Ett nytt besök väntas i veckan och fler besök är redan bokade!!!
Usch, jag är inte glad just nu!!!

*************************

När jag ser detta "fönstret" blir jag glad däremot!
En av "mina damer", Kerstin, har sytt färdigt sitt
"Blyinfattade glasfönster".
Här finns roliga detaljer att hitta om man bara gör sig besvär!
 Tur att jag hade denna bild att visa, för något eget finns inte att visa upp!

Om man inte räknar med de fem remsor som jag sytt samman.
Ja, just det "hela" fem stadkantsremsor av de jag fick av 
Gunilla Sytanten för en vecka sedan har sytts samman!
Ork och energi har pyst sin väg!
Jag gillar INTE detta stadiet!!!

Jag hoppas att Ni har det roligare än vad jag har det just nu!

Kram på Er!

Maja

P.s. Jag satt just nu och försökte svara på mail, men får besked om att min mail inte fungerar!
Skulle tro att det har att göra med en uppdatering jag försökte mig på tidigare idag.
Så inga mail från mig!
Tyvärr!
Typiskt också när jag verkligen skulle sätta mig och svara på era kommentarer! D.s.

4 kommentarer:

  1. Ditt tandläkarbesök låter inget vidare, hoppas det går bättre nästa gång. Vilket fint fönster din sykompis har gjort, det är en teknik jag inte har testat ännu (det finns många tekniker kvar att testa)! Ha det så gott och du får ta det lite lugnt emellanåt! Kram

    SvaraRadera
  2. Tandläkarbesök är aldrig roliga tycket jag! Stackare! Kerstins blyinfattade fönster blev jättefint tycker jag. Hoppas du mår bättre snarast! Kram Ulrica

    SvaraRadera
  3. Här har jag iallafall en glad Maja! Tack!
    Kram på dig och hoppas onsdag blir bättre!

    SvaraRadera
  4. Den är så snygg och läcker!!
    Kram Mia

    SvaraRadera