lördag 14 mars 2015

Ett Tack är alltid roligt...

...och denna gången var det så fint också!!!
Det finns en tjej som jag tycker är duktig och som syr fina saker.
Det har hänt någon gång att jag skickat ett litet kuvert till henne med tyger som jag gillar
och sådant som jag tror att hon också skulle gilla.

Jag vet att det har blivit några fina arbeten av det 
och då är det ju ännu roligare att skicka mera!

I går fick jag ett Tackbrev från henne!
Hon har ritat av en del av de tyger som jag skickat!

Tack Maja för den fina teckningen!
Nu sitter den uppsatt på mitt kylskåp och jag tittar på den flera gånger om dagen!

Jag fick en utmaning i går också!
Malin tyckte att det var dags att sy i bruna tyger!!!

Jag tycker så mycket om brunt, men det är ju inte ofta som jag syr i det!

OM jag syr så är det alltid tillsammans med turkos,
men jag ska försöka att INTE lägga till det denna gången!
Tankeprocessen är igång, men än vet jag inte vad det ska bli!

***********************************
Nu blir det promenad och sedan "Mello"!

Ha en trevlig kväll!

Kram//Maja




4 kommentarer:

  1. Tack Maja för att du delar med dig av dina tankar och ditt hantverk i din härliga blogg. Alltid lika roligt att läsa.

    SvaraRadera
  2. Ska visa M ditt inlägg! Hon kommer bli glad, teckningen låg länge innan jag fick iväg den :-)
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Visst är det härligt att få ett Tack och på detta vis.
    Se nu till att inte sy in något turkost i den bruna :))
    Må så gott

    SvaraRadera
  4. Det behövs inte såå rysligt mycket för att man ska bli glad!! Tänk sånt jobb hon lagt ner på sitt eget TACK!!

    Kram till dig och tack för att du finns!

    SvaraRadera