söndag 1 mars 2015

Ibland blir det inte som man tänkt och...

....ibland är det skönt att man kan vara lite flexibel!

Förmiddagen tillbringades i affärer och idrottshall.
Sedan skulle jag "bara" se lite på skidor,
men jag hade ju varit på bokrea!!!

Vilken tur att jag hade en liten stickning på gång
 och vad härligt det var att läsa denna underbara bok medan fotbollsmatcherna spelades på TV!

Jag är inte färdig i den än.
Kanske slutar den på ett illa sätt...

Just nu vet jag att jag gillar den!
Nästan lika mycket som "En man som heter Ove" och mycket mycket mer än
"Mormor hälsar och säger förlåt".
Fredrik Backman skriver så att man sitter med en liten tår i ögonvrån medan man gapskrattar!

*********************************

Nu till Februarimånads vinnare i "Bokutmaningen".

Vinnare är: 


Grattis!

Du är välkommen hem till mig och får själv välja din vinst ur högen med tänkta vinsttyger!

****************************************************************
Jag har en bonusvinst på gång!
ALLA ni som varit med och deltagit i mina bokutmaningar
 under årets lopp kommer att finnas med i en utlottning vid årets slut!
Det är alltså inte "kört" för att ni inte vann nu!
*********************************

Ha en GOD KVÄLL!

Kram//Maja




3 kommentarer:

  1. Ojoj så spännande! TACK! Kram Ulrica =oD

    SvaraRadera
  2. Jag älskar hans böcker! Har inte läst den än, men ska. Håller på med "Saker min son behöver veta om världen" av honom och den är också rolig:)
    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. Visst var den bra, men väldigt speciell:O)) Tänk va bakpulver hon gjort av med! Kram Immi

    SvaraRadera