måndag 16 mars 2015

Sån´t som skulle hamnat i papperskorgen...

Ja, just så är det!
Det var inte långt ifrån att detta blocket bara hade kasserats.

Fast jag bestämde mig för att testa "avskurna hörn" och fålla med baksidestyget. 
"MugRugs" behövs väl alltid och inte gör det mig något att jag inte har 
fem likadana att plocka fram.
Just denna har hamnat vid datorn och där kan den ligga!

******

På tal om att ligga så är det det jag gör mest just nu!
Vill INTE KLAGA, 
men imorgon ska jag ringa min doktor och fråga om jag kan få
"överdosera" min allergimedicin.

Att en promenad på 20 minuter vid lunchtid kan däcka 
en människa för resten av dagen är inte klokt!

Go´Natt!

Kram//Maja

4 kommentarer:

  1. ,,,känner igen det där med allergin och att bli däckad! Vill inte på något sätt promota naturmedicin MEN jag började ta MSM (svavel) i januari och min allergi är helt borta...brukar ligga helt utslagen från mars-juli beroende på väder. tar det inte för allergin utan för andra effekter....men man tackar ju inte nej till picnic i björkhagen som man inte har kunnat delta i på 20 år!

    SvaraRadera
  2. Finns det inte kombinationsmediciner mot allergi? Mot astma finns det ju en uppsjö av mediciner som man kan trixa med.

    SvaraRadera
  3. Ajaj... då är det snart här då... polleneländet!! Usch... det är allt eländigt jobbigt när det börjar och det blir ju inte bättre förrän sommaren nästan är över!
    hoppas du får nån ny dundermedicin... om det nu finns nån!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Fin mugrug. Hoppas du mår bättre idag. Kram Ulrica

    SvaraRadera