onsdag 18 mars 2015

Tygbyte är som grisen i säcken...

...otroligt spännande och kul, tycker jag!

Jag är en så´n där som gillade fiskedammen på julgransplundringarna förr.

En sådan där som gärna lägger några tior på paket som jag absolut inte vet vad det är i.

När barnen var små och jag sydde kläder till dom så köpte jag Fynd-paket från Furulunds och
även om det fanns bitar som jag inte var glad över så gick jag aldrig och ångrade mina inköp.

Den senaste tiden har jag varit inblandad i några tygbyten
och jag kan inte säga annat än att jag är helnöjd!

Dessa vackra/fräscha tyger kommer från Carina.
Klickar ni på länken så kan ni se vad hon sytt av sina bitar.
Jag är så tacksam över att hon lät mig få av sina tyger och enl. meddelandet som jag fick så var hon nöjd med mina.

Just nu väntar jag tyger från en annan del av världen och jag har i kväll fått reda på att mina tyger anlänt till min bytes-vän.
Så nu går jag i "väntans tider" igen!

Om det är någon som känner sig lite "vågad" och skulle vilja byta lite tyger så hör av er bara!
Man får inte roligare än vad man gör sig och livet är för kort för att gå och ångra något som inte blev gjort!

Go´Kväll!

Kram//Maja

1 kommentar: